Pomoc i kontakt

Skontaktuj się z nami w dowolny sposób.
Poznaj ważne telefony i adresy.

Skorzystaj z możliwości zgłaszania szkód i roszczeń online.

Szkody i roszczenia



Szkody i roszczenia


Group 17.png

Sprawdź, jak szybko i wygodnie możesz zgłosić szkodę lub roszczenie z ubezpieczeń dostarczanych przez Santander Allianz.


Zgłoś szkodę lub roszczenie

Obsługa klienta, reklamacje


Group (2).png



obsluga.klienta@santander.allianz.pl


Frame (3).png


Centrum Alarmowe dla ubezpieczeń podróżnych w ramach kart kredytowych:


Tel: 22 205 50 51

(opłata zgodna z taryfą danego operatora)

Frame (3).png


Informacja o ofercie i zawarcie umów ubezpieczenia:


Tel: 1 9999 lub 61 81 19999

(opłata zgodna z taryfą danego operatora)

Group (2).png


Inspektor Ochrony Danych:

Katarzyna Chojnacka

inspektordanych@santander.allianz.pl

Infolinia


Frame (3).png


dostępna pod numerami telefonów:
801 888 188 lub 22 557 44 71

czynna w dni robocze, w godz. 8:00 - 18:00

(opłata zgodna z taryfą danego operatora)

Częste pytania dotyczące obsługi klienta w Santander Allianz


 

Ubezpieczenia Santander Allianz możesz kupić w dowolny wybrany dla Ciebie sposób:

Jeżeli chcesz dokonać zakupu przez Internet, zaloguj się do Santander internet

W zakładce ubezpieczenie dostępne są wybrane produkty, wystarczy, że wypełnisz elektroniczny formularz, w którym wybierzesz: zakres ochrony, sumy ubezpieczenia. Następnie wyświetli się cena wybranego przez Ciebie ubezpieczenia.

Jeżeli chcesz ubezpieczyć się przez telefon, skontaktuj się z doradcą, zadzwoń pod numer telefonu 1 9999 lub +48 61 81 1 9999 (z zagranicy) i zapytaj doradcę o ofertę ubezpieczenia. Opowiedz doradcy o swoich potrzebach związanych z ubezpieczeniami. Na tej podstawie doradca przedstawi ofertę dla Ciebie.

Możesz też przyjść do oddziału Santander Bank Polska, wystarczy, że odpowiesz na pytania doradcy, a na podstawie otrzymanych informacji, doradca określi Twoje potrzeby ubezpieczeniowe i przygotuje ofertę.


Skargę/ reklamacje możesz zgłosić w dowolnie wybrany przez Siebie sposób

  • elektronicznej na adres e-mail: obsluga.klienta@santander.allianz.pl
  • pisemnie – w oddziałach Santander Bank Polska S.A., albo przesyłką pocztową, na adres siedziby Ubezpieczycieli
  • ustnie – telefonicznie pod nr telefonu: 801 888 188 lub 22 557 44 71

Adres Ubezpieczycieli to ul. Inflancka 4B, 00-189 Warszawa. W celu szybszego procesowania sprawy, dopisz na kopercie „Reklamacja”.

Adresy wszystkich oddziałów Santander Bank Polska S.A. znajdziesz na stronie banku.


Zarówno polisę jak i informację rocznicową wysyłamy do Ciebie z adresu e-mail info.santander.allianz.pl.


Rezygnację z ubezpieczenia możesz złożyć osobiście w oddziale Santander Bank Polska (wyszukiwarka placówek) lub na infolinii pod numerem 1 9999.


Informację o roszczeniu wyślemy do Ciebie z adresu mailowego info.santader.allianz.pl