
Dla Ciebie
Dla Twojej firmy
Strefa klienta
Poniżej znajdziesz wszystkie niezbędne informacje, których możesz potrzebować.
Moje ubezpieczenia
Poznaj swoje polisy – zaloguj się do Santander internet lub Santander mobile i sprawdź ich szczegóły

Santander internet
W Santander internet w zakładce 'ubezpieczenia' znajdziesz informacje takie jak:
- status ubezpieczeń,
- wysokości składki,
- okres ochrony.
Krok 1. Zaloguj się do aplikacji
Użyj swojego numeru NIK i hasła, którym logujesz się do Santander internet.
Krok 2. Przejdź do zakładki "Ubezpieczenia"
Na głównej stronie, w górnej belce, znajdziesz zakładkę "Ubezpieczenia".
Krok 3. Sprawdź informację o ubezpieczeniach
W zakładce "Ubezpieczenia znajdziesz informacje o swoich polisach.

Santander mobile
Pobierz apkę, jeśli jeszcze jej nie masz. Przejdź do sklepu Google Play (dla telefonów z systemem Android) lub App Store (dla telefonów z systemem iOS).
W Santander mobile w zakładce Moje ubezpieczenia: sprawdzisz informacje o Twojej polisie, wygodnie zgłosisz szkodę, kupisz nowe ubezpieczenie.
Jak znaleźć zakładkę Moje ubezpieczenia:
Krok 1. Zaloguj się do aplikacji.
Krok 2. Przejdź do Wszystkie skróty.
Krok 3. W sekcji Sprawy bankowe wybierz Moje ubezpieczenia.

Zgłoszenie szkody lub roszczenia

Zgłoś online
Zgłoś szkodę lub roszczenie szybko i wygodnie. Zapewniamy możliwość zgłoszenia większości zdarzeń ścieżką online z poziomu dowolnego urządzenia z dostępem do internetu.

Zadzwoń
Zadzwoń, porozmawiamy i powiemy co dalej.
22 557 44 71 (opłata zgodna z taryfą danego operatora) Infolinia ubezpieczyciela, czynna w dni robocze, w godzinach: 8:00 - 18:00

Napisz
Formularz i inne dokumenty związane ze zdarzeniem prześlij na adres:
Adres do korespondencji:
Roszczenia / Szkody Santander Allianz
ul. Inflancka 4b, 00-189 Warszawa
Proces zgłoszenia sprawy:
Zobacz jak wygląda proces zgłoszenia sprawy.
1.
Formularz online
Możesz szybko i łatwo zgłosić sprawę za pomocą Portalu Roszczenia Santander Allianz. Informacje dotyczące zgłoszenia zostaną przesłane na podany numer telefonu oraz adres e-mail.
2.
Dokumenty
Podczas zgłoszenia konieczne jest przekazanie wszystkich wymaganych dokumentów i zdjęć, co przyspieszy proces rozpatrywania sprawy.
3.
Analiza
Nasz ekspert zajmie się Twoim zgłoszeniem.
W razie potrzeby skontaktuje się z Tobą.
4.
Decyzja
Po zakończeniu procesu otrzymasz powiadomienie z naszą decyzją.
Pomoc Assistance
Jak możesz skorzystać z usług assistance
Pomoc po wypadku
Jeśli posiadasz ubezpieczenie Życie i zdrowie z Pakietem dla dziecka, możesz skorzystać ze świadczeń Pomocy po wypadku, gdy Twoje dziecko uszkodzi ciało w następstwie nieszczęśliwego wypadku lub nagle zachoruje. Aby skorzystać z tych świadczeń, nie musisz otrzymać wypłaty z tytułu złamanie, oparzenie, skręcenie u dziecka.
Jeśli chcesz skorzystać z Pomocy po wypadku, zadzwoń:
(opłata zgodna z taryfą danego operatora)
Partner medyczny Europ Assistance Polska Sp. z.o.o.
Powrót do zdrowia
Jeśli w dniu nieszczęśliwego wypadku świadczyliśmy Ci ochronę z ubezpieczenia Życie i zdrowie z Pakietem wypadkowym (zawartego od 17.02.2024), możesz skorzystać m.in. z rehabilitacji, badań (USG, RTG, rezonans, tomograf), wizyty u lekarza internisty i lekarza specjalisty.
Jeśli chcesz skorzystać ze świadczeń Powrót do zdrowia, zadzwoń:
(opłata zgodna z taryfą danego operatora)
Partner medyczny AWP P&C S.A. oddział w Polsce
Leki dla ciebie
Jeśli posiadasz ubezpieczenie Życie i zdrowie z Pakietem szpitalnym (zawartego od 17.02.2024), po pobycie w szpitalu możesz skorzystać ze świadczenia Leki dla Ciebie. W ramach świadczenia pokryjemy poniesione przez Ciebie koszty zakupu leków na receptę i innych produktów dostępnych w aptece do limitów określonych w OWU.
Aby skorzystać ze świadczenia Leki dla Ciebie zgłoś roszczenie z tytułu pobytu w szpitalu:
Partner medyczny AWP P&C S.A. oddział w Polsce
Badania profilaktyczne
Jeśli posiadasz ubezpieczenie Życie i zdrowie z Pakietem zdrowotnym, możesz wykonać badania profilaktyczne (m. in. badania krwi, w tym PSA dla mężczyzn, badania ogólne moczu i cytologia kobiet).
Jeśli chcesz wykonać badania profilaktyczne lub skonsultować ich wynik, zadzwoń:
(opłata zgodna z taryfą danego operatora)
Partner medyczny Europ Assistance Polska Sp. z.o.o.
(umowy zawarte od 17.07.2017)
Home Assistance
Możesz skorzystać z pomocy, np. hydraulika lub innego fachowca, aby naprawić usterkę spowodowaną przez szkodę.
Jeśli chcesz skorzystać z usług Home assistance, zadzwoń:
(opłata zgodna z taryfą danego operatora)
Asisstance Rowerowy
W ramach pakietu rower możesz skorzystać z usług assistance rowerowego w zakresie: naprawy roweru, transportu roweru, transportu medycznego Ciebie lub Twoich osób bliskich oraz infolinii rowerowej.
Jeśli chcesz skorzystać z Assistance rowerowego, zadzwoń:
(opłata zgodna z taryfą danego operatora)
(umowy zawarte do 16.07.2017)
Home Assistance
Możesz skorzystać z pomocy, np. hydraulika lub innego fachowca, aby naprawić usterkę spowodowaną przez szkodę.
Jeśli chcesz skorzystać z usług Home assistance, zadzwoń:
(opłata zgodna z taryfą danego operatora)
Centrum alarmowe
Jeżeli potrzebujesz pomocy w trakcie wyjazdu, np. jeśli zachorujesz lub ulegniesz wypadkowi.
Centrum alarmowe czynne 24h przez 7 dni w tygodniu:
(opłata zgodna z taryfą danego operatora)
Partner AWP P&C S.A. oddział w Polsce
Centrum alarmowe
Jeżeli potrzebujesz pomocy w trakcie podróży
Centrum alarmowe
Zorganizujemy i pokryjemy koszty pomocy fachowca w nagłych wypadkach.
Jeżeli chcesz skorzystać z usług assistance, skontaktuj się z centrum alarmowym:
(opłata zgodna z taryfą danego operatora)
Obsługa reklamacji

Tryb wnoszenia i rozpatrywania reklamacji
Dokładamy wszelkich starań, aby nasza oferta ubezpieczeniowa spełniała Państwa oczekiwania. Jeżeli jednak macie Państwo uwagi dotyczące naszych usług lub wykonywanej przez nas działalności prosimy o zapoznanie się z zamieszczonymi poniżej szczegółowymi informacjami dotyczącymi trybu wnoszenia i rozpatrywania reklamacji w Santander Allianz Ubezpieczenia:
- Osoby uprawnione do złożenia Reklamacji
Każdemu klientowi przysługuje prawo do zgłoszenia zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Santander Allianz Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. i Santander Allianz Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. (Ubezpieczyciel) lub wykonywanej przez Ubezpieczyciela działalności (Reklamacja).
Przy czym, reklamującym może być podmiot zarówno indywidualny jak i instytucjonalny, który korzystał lub korzysta z usług Ubezpieczyciela, wnioskował o świadczenie tych usług lub był odbiorcą oferty marketingowej Ubezpieczyciela.
- Termin na złożenie Reklamacji
Należy pamiętać, że złożenie Reklamacji niezwłocznie po powzięciu przez klienta zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne rozpatrzenie skargi przez Ubezpieczyciela chyba, że okoliczność ta nie ma wpływu na sposób procedowania Reklamacją.
- Miejsce i forma złożenia Reklamacji
- w formie pisemnej – osobiście u Ubezpieczyciela, agenta Ubezpieczyciela, tj. w Santander Bank Polska S.A., albo przesyłką pocztową, w rozumieniu art. 3 pkt 21 ustawy Prawo pocztowe, na adres Ubezpieczyciela, adresy wszystkich oddziałów Santander Bank Polska S.A. znajdziesz na stronie www.santander.pl
- ustnie – telefonicznie albo osobiście do protokołu podczas wizyty u Ubezpieczyciela, agenta Ubezpieczyciela, tj. w Santander Bank Polska S.A. nr telefonu: 22 557 44 71 (opłata zgodna z taryfą danego operatora)
- w formie elektronicznej z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail: obsluga.klienta@santander.allianz.pl
- wysyłając na adres do doręczeń elektronicznych, który jest wpisany do bazy adresów elektronicznych:
- dla spółki Santander Allianz Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. adres to AE:PL-89539-75687-CUEGT-24,
- dla spółki Santander Allianz Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. adres to AE:PL-89490-70239-WRVSB-25.
- dla spółki Santander Allianz Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. adres to AE:PL-89539-75687-CUEGT-24,
- Zakres danych kontaktowanych osoby składającej Reklamację
Jeżeli osoba składająca Reklamację nie jest Klientem Ubezpieczyciela, którego dotyczy Reklamacja, wówczas w celu sprawnego przeprowadzenia procesu rozpatrzenia Reklamacji, powinna podać w treści Reklamacji: swoje imię, nazwisko, adres do korespondencji, nr telefon.
- Sposób potwierdzenia wpływu Reklamacji
W terminie 7 dni od otrzymania Reklamacji, Ubezpieczyciel pisemnie potwierdzi przyjęcie Reklamacji, oraz przekaże osobie, która złożyła Reklamację informacje: o miejscu i formie złożenia Reklamacji, terminie rozpatrzenia Reklamacji oraz sposobie powiadomienia o rozpatrzeniu Reklamacji.
- Termin udzielenia odpowiedzi na Reklamację
Reklamacje są rozpatrywane niezwłocznie po ich otrzymaniu, nie później jednak niż w terminie 30 dni od dnia ich otrzymania. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie Reklamacji i udzielenie odpowiedzi w powyższym terminie, Ubezpieczyciel w informacji przekazywanej osobie zgłaszającej Reklamację określi przewidywany termin rozpatrzenia Reklamacji i udzielenia odpowiedzi, który nie może przekroczyć 60 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
- Sposób powiadomienia o rozpatrzeniu Reklamacji
O sposobie rozpatrzenia Reklamacji zawiadamia się osobę, która ją zgłosiła, w terminie, o którym mowa w pkt 6 powyżej, w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji na adres wskazany przez Reklamującego. Przy czym, odpowiedź może zostać dostarczona pocztą elektroniczną na wniosek zgłaszającego Reklamację.
- Odwołania od odpowiedzi na Reklamacje
W przypadku nieuwzględnienia przez Ubezpieczyciela roszczeń wynikających z Reklamacji, Klient może:
1) odwołać się do Ubezpieczyciela od stanowiska zawartego w odpowiedzi na Reklamację, w sposób określony w pkt 3 powyżej,
2) wystąpić z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego na zasadach określonych w ustawie z dnia 5 sierpnia 2015 roku o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym,
3) wystąpić z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich na zasadach określonych w ustawie z 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Z zastrzeżeniem, że:- podmiotami uprawnionymi do prowadzenia takich postępowań, właściwymi dla Ubezpieczyciela, są Rzecznik Finansowy (www.rf.gov.pl) i sąd polubowny działający przy Komisji Nadzoru Finansowego (www.knf.gov.pl),
5) wystąpić z powództwem do właściwego miejscowo sądu powszechnego.
Dokumenty
Klikając w przycisk poniżej, przejdziesz do podstrony, na której możesz pobrać zarówno aktualne, jak i archiwalne dokumenty.
